pondělí 21. března 2016

Jsem zpět !! - Nová Era

ahoj rozhodla jsem se vrátit ke svému blogu a začít popisovat své pocity, naštvaní, zkušenosti atd... Dneska konečně nastal den D...Dnes si konečně budu připadat svobodná a to díky elektrickému vozíku, který již dokážeme dostat s patra, Aleee-lujaaaaaa..
Každopádně co se hned nestalo... tři chlapy tam dávaly do kupy boudu na vozík a strčily jej po té do boudu - myslím tím vozík . Daly jej na nabíječku aby se nabil...
Nechaly jsme jej tam celý den  i noc a co se nestalo - nenabil se... Když jsem jej vytáhla z boxu byl vybitej, proč ?? - Tři chlapy jak si zapomněly zapnout čudlík na nabíječce . Myslela jsem, že mě trefí  každopádně jsme jej daly zase na celou noc nabít a dnes vyrážíme se psem ven :) už se moc těším na svobodu ...

Ještě se ozvu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)