úterý 22. března 2016

Naše první procházka

Náše první procházka proběhla úspěšně až na docela velké chladno to bylo užasné. Tekkyn byl poslušný a na to že šel vedle vozíku skoro po prvé mu to šlo užasně, každopádně doporučuji se teple obléci a jděte se určitě projít, vnímejte okolní stromy a přírodu a věřte že vše bude hned lepší, i přes všechny životní komplikace...

Chtěla jsem ještě říct, abychom si cenily všeho co máme

Na konci procházky nastaly dosti komplikace na rampě zadní balanční kolečka mi jak si nedovolili jed dal a zadní kolo se protáčelo, naštěstí šel soused a zeptal se mne zda nechci pomoci, tak jsem nejprve řekla že ne  ale pak mě prostě požduchnul a bylo to....

Když jsme byly ve městě upadla mi deka, kterou jsem měla přes nohy a ruce, upadla mi... Ani nevíte jak je složité zvednou si něco ze země když máte el. vozík.. Už jsem z něj chtěla slezt ikdyž v tom mě uviděl pán a deku mi podal, byl to příjemný pocit... a ted malá ukázka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)