úterý 21. dubna 2015

I Love SKATEBOARDING

Začneme asi tak z lehka, jak jste si mohli všimnout v předešlích článcích a taky v názvu blogu je udáno, že jsem tělesně postižená, co se týče sportu hrála jsem bocciu což je něco jako petang ale z většími "koulemi".
hraju jej víc než rok ale nenaplnuje mě to jako nínější sport.

Skateboarding, Ano skateboarding vidíte dobře. skateboarding patří mezi exstrémní sporty a už to slovo extremní mi nečím naplnuje duši, víte čím? Adrenalinem a spokojeností.
Taky u toho posiluju svali,které neposiluju z vozíkem. A mím nynejším cilem je dostat se navrh rampy na skateboardu bez pomoci....

Je to to nejužasnější ten adrenalin zda tu rampu vyjet tak nebo onak, ta rychlost (ikdyž já nemám dvakrát nejlepší kolečka takže se o rychlosti moc mmluvit nedá). Ale za pár týdnu budu mít specíalně udělaný skateboard od užasné firmy 99factory. Škrtám si v kalendáři den po dni jako malé dítě, které si odškrtáva dny do narozenin. Takový je pocit štěstí. Taková je láska ke skateboardingu. Nejsem nejlepší a nikdy nebudu ale láska ke skateboardingu mi i tak zustává.



Video bohužel není nejlíp sestříhané bylo dělané ve škole na zasekanem pc a hudba byla vibíraná na hlucho (nejsou u pc bedničky)










6 komentářů:

  1. To je moja holka a som na ňu hrdý! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný, obdivuju Tě, že se na tom tak lehce udržíš. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super!!! Takhle se mi líbíš:-) Je vidět, ze jdi tak šťastná a je to mnohem krásnější než brblání...tleskam a fandim:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :)