sobota 18. dubna 2015

Seminář v Hlavním městě v parlamentu




Zúčastnila jsem se semináře o PNP- Přispěvku na péči v Praze ve sněmovně v parlamentní budově.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/308166-zdravotne-postizeni-volaji-po-zvyseni-prispevku-
nezvedl-se-od-roku-2007/

http://www.klapeto.eu/deset-tisic-lidi-podepsalo-petici-za-spravedliva-kriteria-posuzovani-prispevku-na-peci/ 


 Byl to velmi zajímavý seminář i když pro mne jako pro like nebylo dvakrát nejlehčí pochopit o čem všem se vlastně mluví .. Mluvila tam i moje maminka o mém příspěvku na péči, který mi byl snížen na první stupen. ODBORNÍCI se stále jen vymlouvali jak je vše v pořádku a pan Gajdošík hovořil takové odborné bludy, že jej nechápal snad nikdo . Měla jsem tam chutě vstoupit do diskuze a zeptat se jej zda by pro like nemohl mluvit srozumitelně. Navíc řekl že má polovinu práce a je spokojen. Copak zedník by dostal zaplaceno za necelou práci.. Jak říká moje maminka to je trestuhodné.

Někteří mluvili velmi pěkně a bylo to zajimavé takoví ti ředitelové nadací, organizací atpod.
Doufám, že se díky semináři něco změní..


Poslankyně a P.Gajdošík









Invalidní záchod 




jak vidíte není tam moc prostoru na otočení atpod vlastně jsem v zrcadle vyfotila celou místnost pod zrcadlem bylo samozřejmě ještě male umyvadlo
byl celkem malý takže mě to zklamalo nechápu jak něco takového muže splnovat kriteria.




8 komentářů:

  1. moc zajímavý a hezký článek. Jsem ráda, že tyhle semináře jsou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ...ale třeba zrovna tenhle článek mi přijde hezky reportážní, fakt, líbí se mi:-) Mohu nejak SZ?

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na fb nejsttá nejisttá. Najdeš si me, prosím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsttá Nejisttá, kdybys me našla na FB. Dobrou noc:')

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na fb nejsttá nejisttá. Najdeš si me, prosím:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :)